I mit næste liv

tirsdag den 22. september 2009

I mit næste liv vil jeg være kat. Ikke hvilken som helst kat...men vores kat. Den er smadder forkælet og ligger bare og flader ud på sofaen, godt pakket ind i tæpper og puder.

Den bliver ofte holdt om og nusset i nakken. Den bliver talt pænt til. Forkælet med sine livretter af og til.

Men hvis man kigger på thermometret udenfor, og man kigger ud i mørket... så kan jeg godt forstå hun bare lægger hovedet ned på tæppet og ligner een der tænker: GODT vi ikke skal ud! ;)

Klokken nærmer sig "mange" og jeg burde ligge som hende, dybt puttet ned mellem dyner og puder. Bare ligge og skutte mig og være glad for at jeg ligger indendøre med varme omkring mig.

Mangler da kun lige een der gider ligge i ske i nat... anyone? :)

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Jeg drømmer også om at være kat i mit næste liv. Man kan drive og dase, blive nusset og kælet med, få maden serveret hver dag uden at man selv skal løfte en finger/pote. Og alt hvad man behøver at gøre gengæld med, er at spinde lidt i ny og næ og ellers gøre sig lækker.

Helle K. sagde ...

Julius vil gerne ligge i ske med hende :)
Han spiser udelukkende tun fra dåse og er måske også en smule forkælet :)

Hygge-Strik sagde ...

Jamen Tina vi må da vi kikke os om efter et passende parti til dig :-)
du skal ikke gå og fryse.

Tina sagde ...

Heidi: Jaaah drive dase spise og dase lidt mere. :)

Helle K: Det var mig der sku ligge i ske ;) Ja katten vil nok osse...bare ikke med en anden kat... hun kan ikke udstå andre katte.
Uhh min elsker også tun på dåse.

Bebiane: Haha jeg søger ellers ikke aktivt... men hvis den rette kommer forbi så måske ;)

Send en kommentar