Lige pludselig

mandag den 13. april 2009

Lige pludselig havde jeg en bil for en hel dag! Min mor sende mig en sms om at de ville være i byen hele dagen, men ikke i egen bil.... Sååå hvis jeg havde lyst, ku jeg da bare snuppe bilen!

YES DO! dejlig nyhed :) Bortset fra at jeg er møghamrende fornølet og helst ikke vil smitte nogen. Så jeg var ikke spor i tvivl om at det skulle være en fototur med migsææl!

SÅ jeg startede med at køre ned og kigge til Hindsgavl Slot! Jeg eeelsker det sted. Der er bare så flot derned. Og man finder alt fra smukt slot, til have der bugner af smukke oplevelser om hvert en hjørne, søer og ikke mindst lillebælt.

Se lige hvor smukt der er i parken derovre. Hver gang man drejer rundt om et nyt hjørne i parken, ser man slotte, plænerne og træerne på en ny og bjergtagende måde.

Jeg er normalt ikke god til at sidde og bare være, når jeg er selv afsted. Men her, der kan jeg!!

Bag hegnet til højre, er der en bænk og på den plantede jeg mit korpus og bare nøj vejret og roen :)

Dog lod jeg mig irritere lidt over, at når jeg nu ENDELIG havde bilen en hel dag, så nægtede solen at brænde igennem og levere en fin blå himmel.

Men efter endt nydning af parken, kørte jeg over på min side af bæltet igen og besøgte Snoghøj strand. Hvor jeg vandrede lidt rundt under den nye Lillebæltsbro og nød resterne af solen.

Sådan en tur gider jeg godt snart igen. Gerne med selskab..... og endnu mere med sol og blå himmel med hvide vatskyer ;)

(fotos bør ses i stor størrelse... klik på dem)

12 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Gerne med selskab siger du..

Tag mig med. Please :-)

Jeg har aldrig været der og nej hvor er der dejligt. Måske også fordi du tager så gode billeder til at friste med.

Fedt at læse om dine glæder.

Venlig hilsen
Henriette

Tina sagde ...

Mon ikke du synes der er lidt langt hertil? Ellers er du meget velkommen da :):) Og tak for rosen!!

Tine sagde ...

Hvor er det nogle smukke billeder (igen) :-)

Det bringer mange minder frem.
Hvor har jeg gået mange ture der.
Min mormor boede i mange år, og netop den park var en af yndlings udflugterne.

Dejligt at se det igen.

Tina sagde ...

Hej Tine :) Hvor dejligt jeg kunne vække minder! Jeg har selv kendt til slottet i mange år, men først for få år siden fundet ud af, at man godt måtte bevæge sig rundt i parken! :) dejligt sted!

Tine sagde ...

Har du så prøvet at gå igennem parken og videre ned på engen, over engen og op til borgruinen?
Også et dejligt sted.
Der har min bror og jeg haft mange drabelige kampe. :-)

Tina sagde ...

Tine: Er det den der pukkel der ligger nede i engen? Da jeg var 17 år gammel ca, lå jeg i telt dernede i tre nætter hahaa. Dengang gik der får og VÆDDERE dernede og det var hegnet ind. Så fik vi at vide af en mand, at det var ulovligt, så vi fik travlt med at komme videre ;) Så jow, jeg har været der.... men det er godt nok en deeel år siden nu ;)

Christa sagde ...

Du ER altså en speciel super fotograf!! Sig bare til, så vil Nugga og jeg gerne med ;-)
Mit mobil.nr. står på facebook :-))
Knus!!

Tine sagde ...

Ja, det er netop der :-)
Jag syntes aldrig jeg har set får og væddere der, men køer har jeg set mange af.

Og teltligning, har jeg heller ikke præsteret.
Men som sagt mange sjove lege :-)
Og mine børn har også leget der.

Tina sagde ...

Christa: Taark :) DET vil jeg huske næste gang bilen er ledig, for det vil jeg rigtig gerne :)

Tine: Det er også en del år siden ;) Vi vågnede ved at vædderen var ved a vælte vores telt.
Haha egentlig en sjov og spontan tur vi havde os der :)

Skribenten sagde ...

Hmm jo du har jo nok ret.. ÆÆVVV

Deborah sagde ...

Ja var det ikke for afstanden, ville jeg ihvertfald også gerne med. Og du har da fået taget nogen skønne fotos, så vi glæder os til flere.

Helle Koed sagde ...

Smukke billeder... Hvor er det bare alt for længe siden jeg har været der. Det var et yndet udflugtsmål da jeg var barn! :D tak for kigget...

Send en kommentar