Foredrag med Julia Lahme!!

mandag den 27. april 2009

Så er det nu der skal lyttes, grines og nikkes genkendende :):)

Julia Lahme, hende med "Hvor lagde jeg babyen", kommer til Lunderskov Bibliotek tirsdag den 28. april klokken 1900!!!
Billetter kan bestilles hos Lunderskov Bibliotek imorgen mellem kl. 13.00 - 18.00, på Tlf.: 79 79 11 30! Det koster 30 kr at komme ind og få en sjov og hyggelig aften.

Til de af jer, der ikke kender Julia Lahme og hendes unikke og ærlige facon, så tag et kig ind på hendes blog HER!

At have en baby er ikke noget kriterie for at komme imorgen aften og høre med ;) Jeg har selv en pige på nu 15 somre.... men det gør ikke Julia mindre underholdende at høre på!

KOM SÅ PIGER!!! Jeg vil rigtigt gerne møde jer herude i Lunderskov!!! :)

4 kommentarer:

Julia Zahle sagde ...

Bobbob... der er jo ikke langt til Lunderskov... og så kan jeg jo give dig et kram... tænke tænke

Tina sagde ...

Julia... jaaah det synes jeg er en rigtig god idé :):)

Lisbeth sagde ...

Lunderskov er desværre lidt for langt væk. Jeg er næsten færdig med hendes bog, og med en pige på 9 mdr. kan jeg nikke genkendende til mange af hendes historier. Den er yderst underholdende læsning :-)

Tina sagde ...

Lisbeth: Sikke en skam du ikke kunne komme :) Aftenen var rigtig hyggelig og vi kunne alle, grinende nikke genkendende til SÅ mange ting ;) Dejligt når nogen som Julia, TØR sige det hele højt, som mange af os måske kun har turdet tænke!

Send en kommentar