Den store dag

mandag den 5. maj 2008

Så kom den stooore dag!! Den gik bare over al forventning. Pigen var lykkelig og hyggede sig med alle de søde hilsner, gæster og opmærksomhed :)

Dagen startede med morgentravlhed og små nervøsitet, gave i form af salmebog fra mormor og morfar og så afsted...

Kirken gik super og de var bare SÅ flotte konfirmanderne. Ihh så store de er blevet allesammen!
Nanna blev rost for sin kjole overalt. Så den part er også lykkedes til fulde. (Dog overså vi ALLE at kjolen (nederdelen), havde drejet sig en kvart omgang i kirken til fotografering... IH hvor det dog ærger os alle, noget så meget).

Men det skal nu ikke ødelægge resten. Dagen var SÅ god for os alle. Alt klappede og solen skinnede, maden var til UG og kunne helt sikkert ikke fåes bedre noget sted :)

Efter kirken, blev Nanna hentet af min far, i denne skønne blå sag. En MG TA fra 1938. Bygget op af min far. Selv blev jeg også hentet i den da jeg blev konfirmeret. Det trak mange blikke, sukke og kommentarer :) Helt sikkert et hit. Nanna havde spurgt til muligheden, i at blive kørt i den, her i dagene op til Konfirmationen... men havde fået nogen små affejende bemærkninger. Men snydes skulle hun ikke da :)

Vi er alle godt brugte idag og trænger igen til pause og afslapning. Men hvor er jeg dog lettet over at alt gik så godt. Vi fik stor hjælp fra min mor og uden hende havde jeg ikke klaret det.

Fysikken har drillet og jeg har ganske enkelt ikke sådan et stort værtinde- og planlægger gen, som min mor ;) Tak mor!

Nu vil jeg drøne ud og hente en stor flot buket til min mor. Og dernæst gøre en stak fine takkekort klar.... hvor er der mange knus og hilsner der skal sendes ud :) Og så skal jeg sidde og trippe, til Nanna kommer hjem fra Blå mandag. Forhåbentlig som en glad pige, fuld af en god og dejlig dag :)

Nanna, tak for en stor dag sammen med dig. Din tale var SÅ stærk og sjov at jeg aldrig vil glemme den... tak for lommetørklædet ;) Jeg elsker dig SÅ højt!!

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Stort tillykke med hende. Hun ser fantastisk ud i sin fine kjole.
:-) Britt

IF Stjernen sagde ...

Hvor er hun bare dejlig og smuk din "lille" pige :-) Og hun ligner en der har en dejlig dag!

Og hende harpen er da ikk så ringe endda ;-D

Knus Britta

Kludemutter sagde ...

Stort tillykke med Nanna !!!
Hvor er hun bare fin i jeres kjole, den ser meget flot ud.
Godt med lidt hjælp, du er der også når hun har brug for dig ;)
Skønne mænd i dit liv har du også, og harpen ser nu ganske mild ud.

hanneb sagde ...

Sikke skønne billeder, og et STORT tillykke til Nanna og jer. Det ser ud til I har haft en skøn dag. Kjolen er blevet superflot.
KH Hanne

Hygge-Strik sagde ...

TILLYKKE med Nanna, hvor er hun sød, hun ligefrem stråler. Kjolen blev så flot, den klær hen godt. Nu kan du slappe af Tina og se tilbage på en dejlig dag.
Kram fra Bebiane

Anonym sagde ...

Mange gange tillykke - hvor er hun dog smuk og sikke en smuk kjole :-)
Det ser ud til at I havde en helt fantastisk dag.
Venlig hilsen
Stine

Githa sagde ...

Mange gange tillykke med hende Tina.

Og man må sige at kjolen er flot i sig selv - men hun gør den jo smuk :-)

Lene Sophie sagde ...

Hvor er hun bare smuk også i den kjole, sikken et flot arbejde I begge har gjort.

Jette sagde ...

Stort tillykke til Nanna og hils hende og sig at kjolen bare er så smuk og det er hun også, og rigtig flotte billeder.

Louise sagde ...

Smukke tøs - fra en smuk familie. Den blev rigtigt flot den fine kjole.
TIllykke til Nanna

Pia sagde ...

Et stort tillykke med dagen til jer alle! Kjolen blev rigtig smuk og klæder modellen særdeles godt :-) Dejligt at høre, at I havde en skøn dag.

Knus Pia

Anonym sagde ...

Hejsa Nanna og mor
Jeg har med spænding ventet på disse billeder. Hvor er du smuk Nanna....
Og hvor det glæder mig at i havde en dejlig dag..
Har tænkt meget på jer.
Vi ses i butikken en dag.
Mange hilsner Dorthe

Helle K. sagde ...

Godt at det hele klappede - med hjælp fra din mor ;)
Nanna er smuk og kjolen er smuk, så hvem kan ønske sig mere? :)
Det er en fed bil at blive hentet i.
Tak for en bid af jeres dag. :)

Tina sagde ...

Britt: Tusind tak skal du have :)

Britta: hun havde en formidabel dag :) Og harpen ER måske ikke så slem... alt efter så møøj...

Yt: Tusind tak for alle dine søde ord om både Nanna, manden og mig ;)

Hanne: Mange mange tak :) Dagen var skøn!

Bebiane: Tusind tak :) Ja og afslapning trænger jeg åbenbart til. Jeg bliver sååå søvnig bare jeg sidder i en halv time.

Stine: Tusind mange tak :)

Githa: Det vil jeg sige videre, hvis hun ikke får læst med her ;) Tak!

Lene Sophie: tusind tak... rødmer nu :)

Jette: det siger jeg videre til hende :)

Louise: Årh hvor er du sød :) Tak!

Pia: rigtig mange tak! Uha ja jeg er lettet over at det gik så godt. :)

Dorthe: Heeej og velkommen til :) Ved jo du læser med her på sidelinjen. Du kan tro vi ses i butikken igen... Der er jo noget Nanna skal have købt ;);)

HelleK:Ja "najs" dyt ikke? ;) Dejlig dag, uden tvivl!!

Send en kommentar