Den er go' !!

fredag den 30. maj 2008

SÅ blev nålene pillet ud og jeg kunne rigtigt se resultatet af mit Shetland Triangle no. 2 !!

Og WOW, det blev godt nok en del større end det andet :) Men man kan også se at det er løsere i det, end det andet. Så jeg MÅ jo have strikket løsere. Det ligner mig bare ikke, synes jeg.

Men uanset hvad, så er jeg glad for resultatet. Shetland mønstret, er bare ikke lige så markant, som ved det første sjal.

Og retfærdighedsvis, skal det lige siges, at ginen her er ret så lille :) Sjalet går mig til et stykke under bukselinningen. Og vingerne er rigeligt store til at kunne bindes foran.


Når man ser det ligge på et bord, som her, så ses mønstret dog tydeligere, end hvis det er draperet hen over nakken på mig ;) Så jeg ved ikke om det er farven, der gør at det er sværere at se.....

Uanset hvad, så er der snart et mere på vej!! Fingrene skal lige hvile idag, de gør ondt....

Lidt fakta om sjalet:

Bredde: 170 cm
Højde: 76 cm
Vægt: 146 g
Garn: Lucca Superwash
Pind: No.4

15 kommentarer:

Fríða sagde ...

sååå fiiiint! rigtig godt gået, Tina! og tænk at du kun for nogle få dage siden påstod at du slet ikke kunne finde ud af sådan noget!
kh.fra Island
Frida

Tineke sagde ...

Den er i hvert fald smadderflot! Godt du er glad for størrelsen...

Kh. Tineke

Hygge-Strik sagde ...

Så flot Tina, kan godt forstå, at du skal hvile hænderne i dag, sikke en fart du har haft.
knus fra Bebiane

IF Stjernen sagde ...

Det er rigtig flot!

Mon det kan have noget at sige at det er strikket i superwash? Det var det først jo ikke, vel? Måske gøre den behandling garnet lidt tyndere? Hm, hvad ved jeg? Ikke en s... ;-D

Det vigtigste er at du er tilfreds - og at det passer til cowboybukser og en grøn bluse ;-)

Og giv så lige de stakkels fingere et hvil!!!

Lene Sophie sagde ...

ihhhh hvor er det bare et smukt sjal. Jeg kan godt forstå at du vil strikke et til.

Kludemutter sagde ...

Det er også blevet super, hvor du kan.

damsgaarden sagde ...

Det er bare så flot, du må i gang med nr. 3 :-))

Jette sagde ...

Hvor er de flotte dine sjaler, og bare se, du kan jo godt strikke sådanne ting, du skulle bare lige fanges af det... Må prøve dette mønster, når jeg engang er færdig med alt det andet der er på pindene...

Louise sagde ...

Du går jo fuldstændig amok søde Tina. Pas nu på de hænder:-)

Det er bare rigtigt flot.

Irene sagde ...

Supersmukt Tina!

Tina - omme i London sagde ...

Hold fast, hvor er det blevet paent - og sikken en farve!

Anonym sagde ...

Wow tina. Endnu et smukt sjal fra dine ømme hænder :-)
Stine

Tina sagde ...

WOW jeg er målløs over alle jeres søde og dejlige kommentarer :) Ih hvor der luner....

Og jeg lover at pause indimellem :):)

Mariann sagde ...

Aj, hvor er det flot !
Måske jeg snart skulle forsøge mig med en opskrift på engelsk.

Tina sagde ...

Mariann: Tak skal du have :) Det er et sjal i den lette ende, uden tvivl. Det troede jeg dog ikke på, før jeg selv kom igang ;)

Send en kommentar