Klar til gåturen

lørdag den 2. februar 2008

Imorges, da jeg havde kigget lidt på tørklædet, blev jeg enig med mig selv om at jeg var stoppet for tidligt. Så jeg pillede aflukningen op igen, og strikkede det længere endnu.

Nu måler det lige omkring 2 meter, så den kan nå to gange om halsen og stadig hænge lidt ned :)

Og da jeg føler at jeg altid må drive rovdift på Nanna, når jeg skal bruge model. Løb jeg lige hen i min mors tøjbutik og lånte "hende den halve"! Hun er nu også lidt bedre til at så heeelt stille, her om aftenen i dårligt lys ;)

Fakta om tørklædet :

Opskrift: Spidser ovre fra Sifka
Garn: Noro Kochoran col. no. 47
Pind: 6
Tørklædets længde: 2 meter
Tørklædets vægt: 89 gram

5 kommentarer:

Louise sagde ...

Kære Tina
Hvor er det bare fint, dine spidser.
Det er rigtigt sødt:-)
Kh Louise

Kludemutter sagde ...

Sikke et fin og let tørklæde. Søde farver.

Sifka sagde ...

Jeg synes, at det er blevet rigtig, rigtig godt. Jeg går og overvejer endnu et, men ved ikke lige... God søndag, Tina:)

Vivian sagde ...

Det er bare rigtig sødt - jeg må da også forbi og se Sifka's så!

God rest-weekend!

KH Vivian

Tina sagde ...

Louise: Taark :) Der kommer garanteret et mere med tiden.

Yt: Tak skal du have :):)

Sifka: Du har virkelig lavet et fedt mønster her :) Tak for rosen!

Vivian: Tusind tak :) Ja kig forbi, det er så dejlig en lille ting at strikke!!

Send en kommentar