Blomster - skilte og himmellegemer

torsdag den 28. februar 2008

Jeg har siddet og hygget mig med at lave en stofblomst til min egen jeanstaske :) nu må vi se om jeg bliver træt af at den frynser.

Et lille "homemade" skilt kom også på en ene side af skulderremmen. Bare sådan lige hvis nogen skulle være i tvivl ;)

Midt i alt dette kom manden løbende hen og bankede på ruden og sagde:" skynd dig at komme med dit kamera"!!! Og jeg fræsede rundt for at finde kamera og kort....

Her er hvad han havde fået øje på!! Hvad ER det? Ringen/hjertet er kæmpe stor og helt sikkert ikke fremstillet af et lille enmotors fly! :)

7 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Det er godt nok noget af en røgring! Måske Gud der fyrer en fed? ;-D

Helle K. sagde ...

Friede han?

hanneb sagde ...

Sjov ring, gad vide hvad dét er... og skyen med haren der står med et kæmpe påskeæg nedenunder, er da også rigtig sød:-)) og taskerne ligeså, ikke at forglemme:-))

Tina sagde ...

Britta: Jaaah hvem ved? :);)

HelleK: Ved det sørmer ikke... min gjorde ikke ;):)

HanneB: Aaaii for pokker Hanne, det havde jeg SLET ikke set. Vi var helt på den anden ende over ringen og havde slet ikke kigget på det andet ;) Så nu har den fået en post for sig!

Dorte sagde ...

spøjs ring - godt fanget.
Ser ud som om flyvende objekt er dukket op ud af det blå - har taget en æresrunde og derefter forsvundet igen i et hul i himlen.

kh Dorte

Tina sagde ...

Dorte: ja nogen siger det skulle have været et Awacs fly! :) Et af de der med en kæmpe radar ovenpå!
Eller måske det var en UFO!!! :D;)

Rica Mae sagde ...

That was so wonderful. I love the idea of putting a fabric flower on your jeans. It is a new style and so feminine. Thank you so much for sharing. Keep up the good work. I really appreciated it.

Send en kommentar