Influenzaen har fået bugt med mig..

fredag den 29. december 2006

Øv øv og atter øv, så slap jeg ikke for at få en omgang influenza. Manden og datteren havde sådan en endagstur tidligere på måneden og jeg tænkte at YES, jeg slap!
Men næææ nej, fik bare turen senere. Og dette er ikke en endagstur!! Det startede så småt i forgårs med lidt kuldskærhed om aftenen, og i løbet af natten vågnede jeg et par gange med ondt i halsen. Næste morgen (igår) var den sikker, jeg havde fået feber. Jeg tog en panodil for hovedpinen og fik det ganske godt igen. (jeg tænkte ikke lige over at det var febernedsættende, så det snyder jo, det skidt)

Idag kører feberen stadig derudaf og jeg kooooger hele tiden afløst af korte fryseture! Jeg er træt, har hovedpine og har lidt småkvalme... og er i det hele taget slet ikke i humør til noget som helst.

Kors hvor er jeg ynkelig idag*Griner*

Så nu får jeg da brug for min hjemmestrikkede varmedunk pose!!!

Jeg håber jeg snart er frisk igen og kan genoptage strikkeriet. OG håber at jeg bliver klar til nytårsaften, selvom vores nytårs aftale er smuttet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar