Folde folde folde

lørdag den 24. august 2013


HOLD da op hvor har jeg foldet og foldet, de sidste mange dage :) Mange hundrede fugle, frøer, både, hjerter og sommerfugle.

Grunden var at jeg er kommet med i Streetart 6000 :) Kunst på gadeniveau!

Hvis du har lyst, kan du følge os på Facebook under navnet Streetart 6000 :) Der er også en hel masse fotos fra vores event igår.

Igår var der Kulturnat i Kolding, i forbindelse med Kulturugen. Og i den forbindelse havde vi været ude og sætte en masse farverige foldede dyr op.... under temaet "Fold dig ud".


Et af stederne vi var ude at sætte op, var hos Nicolai for børn i Kolding centrum :) Ungerne var helt vilde med det. Et par små piger kom hen og var ved at dåååne over de pink hjerter.


Vi blev i det hele taget mødt med mange smil og glade kommentarer, hvor vi kom frem :) Selv ned på Klostergården ved busserne, var chaufførerne i godt humør over de farverige sommerfugle. Så en buschauffør gik med på mit lokken - han fik en sommerfugleranke i ruden. Så et ranke sommerfugle har i hvert fald fået set store dele af byen ;)

Men NU er jeg også godt brugt! Nakken er færdig og jeg er oven i det, begyndt med ondt i halsen og snot idag... argh osse. Men jeg havde det sjovt igår. Og vi tog da også lige ind og fik en øl i aftes og gik en runde for at se tingene hænge blandt festglade mennesker.

Jeg glæder mig til at være en del af teamet fremover - og sprede lidt farverig kultur i byen.

Til jer der ikke er på Facebook og alligevel gerne vil se fotos, kan i finde dem ved at klikke HER!

2 kommentarer:

Lea sagde ...

Nøj hvor er de smukke. . Og tænk jeg vidste slet ikke at der er kultur uge i Kolding. . Når man bor i vejle, var det jo oplagt at tage forbi. .Tak for tippet! !

Sine Smed sagde ...

Hold da op, det må godt nok have taget rigtig mange timer at folde alle de ting. Men det ser sgu flot ud! Tak for billederne, nu hvor jeg ikke har mulighed for at se dem i virkeligheden.

Send en kommentar