Drømme i ret og vrang

lørdag den 20. januar 2007

Puueha... aner ikke hvad jeg skal strikke...
Jeg tror jeg lider af slem strikke blokering eller noget der er værre!!!

Sidste nat drømte jeg bare om strikkede ting HELE tiden... jeg var vågen SÅ mange gange og ... tjaa.. jeg tror jeg har lavet de mest utrolige strikkede værker i drømmene! ;)

Hvorfor fiiilan går den så ikke i vågen tilstand??

Jeg har startet på en taske... men den er alligevel ikke noget jeg gider.

Jeg har også gang i det grå/hvide melerede tørklæde i det der bølgede mønster... men det gider jeg heller ikke de her dage.. det går lissom for langsomt!

Jeg kiggede endda på garn den anden dag og købte ikke noget!!!! *PANIK PANIK*

Inden panikken sætter for hårdt ind, vil jeg gå ind og se lidt TV og drikke en kop varm pebermynte the!....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar