Hæklet blomstersjal

onsdag den 27. december 2006

Jeg tester stadig den ny blogger.

Her et sjal som jeg har hæklet. Det er faktisk mit første hækleprojekt, siden jeg i barneårene lærte at strikke EN enkelt opskrift, på sådan nogen små runde tingester, man lægger mellem tallerkenerne i skabet :)

Så jeg var faktisk ret spændt på om jeg kunne huske at hækle overhovedet.
Jeg vil så sige at det ikke ligefrem kom til mig igen, som det med at cykle, det er der vist gået FOR lang tid til.

Men jeg lånte en bog på biblioteket, med hækleskole, og sååå kunne jeg lige pludselig tænkte nåååå jaaa,, sådan var det at det var!!!

Så enden af det blev dette blomstersjal, som teenagedatteren har sat sig hårdt på! Ellers giver jeg de fleste af mine strikketing væk, eller sælger for et lille beløb så jeg kan købe nyt garn... men dette måtte jeg ikke sælge for hende :)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Tina
Det er et rigtig flot sjal, som jeg faktisk osse har lavet. Jeg kan godt forstå datteren ikke vil ha du skal sælge det:-)
Kh Jane

LineMo sagde ...

Velkommen til blogland, må du trives.
Rigtigt flot sjal, måske skulle jeg kaste mig ud i sådan et som det næste projekt.


KH
Line
http://2ret2vrang.blogspot.com

Send en kommentar