Fart over feltet

søndag den 21. juli 2013


Bedst som jeg troede at NU var der alverdens tid til krea og blog... så kom der nyt fart over feltet ;) Jeg havde været lidt modig og meldt mig til en bod på Vorbasse Marked. Jeg tænkte at jeg havde så mange ting liggende, som jeg godt kunne sælge - og da boden var delt med 8 andre, så kunne det jo ikke gå helt galt :)

Så weekenden har været tilbragt på markedet. Det var en varm fornøjelse, må jeg nok sige. I år kan vi da bestemt ikke klage over at vi ikke har fået sommer. Den var lidt længe om at komme rigtigt igang, men jeg skal love for den viser tænder nu. Med afbrændingsforbud, nul grill osv.... så er det altså ret tørt overalt.

Inden markedet nåede jeg ikke rigtigt at få lavet noget nyt og spændende, så jeg havde medbragt det jeg havde "på lager" :)


Mange talte i år om krisetid og overophedede hjerner, der ikke havde lyst til at købe ting og sager. Det kunne også mærkes i vores bod. Folk kiggede, gramsede, snakkede og gik så videre. Personligt fik jeg solgt mere end forventet... men ikke alle var lige heldige.
MEN når det er sagt, så hyggede vi os virkelig! Og jeg er også klar på at prøve det igen :)

Først om lørdagen, efter at min egen vagt i boden endte, fik jeg set lidt af markedet selv. Og jeg kom hjem med ret beskedne indkøb. Øverste foto viser et skilt jeg skal have hængende på det kreaværelse jeg så småt er ved at indrette. Jeg kunne ikke stå for det ;)

Og herunder en telefon jeg fik for en slik. Den skal enten males i en pangfarve, eller pakkes ind i strik/hækl. Nu må vi se hvad jeg finder på med den :) Det er bare noget jeg har haft lyst til... og lige før lukketid på markedet, kan man gøre nogen billige køb... så nu slæbte jeg den altså med hjem ;)


Men sådan nogen markedsdage er overraskende hårde.... selvom jeg slet ikke har stået der fuld tid. (Det er jo det gode ved at deles, med så mange mennesker, at man kan dele vagterne imellem sig)

Men jeg er godt brugt nu. Men okay, samtidig er jeg også igang med at finde ud af om jeg skal forsætte som singlekvinde ;) Det tager jo også tid.... men på den gode måde må jeg sige!

Så det bliver ikke til meget computertid lige for tiden :) Men mon ikke det kommer igen?

1 kommentar:

tanterne sagde ...

Det lyder spændende at du overvejer 'om du skal fortsætte som singlekvinde'.
Det betyder vel at du rigtig får levet livet?
- At man så ikke ved, hvor man ender betyder ikke noget, så længe rejsen er god.

Send en kommentar