Liiiidt bagud

torsdag den 6. december 2012


Jeg har været temmelig stresset og rundt på gulvet den sidste tid - så derfor har jeg først idag fået lavet juledekorationer ;)

Og ud fra devisen "Less is more"! To små glasstager, blev foret med mos og indeni mosset, gemmer sig en klump oasis. I med et par lys og lidt glittersnor. Dernæst to zinkspande - een med 24 små juletræslys, hvorpå jeg har sat tallene fra 1 til 24. Og den anden spand fyldt med oasis, mos ovenpå, et forårsløg og lidt fnidder sat i ;)

Så gøres det ikke lettere.... og omend det er lidt for sent og jeg nu skal brænde 6 lys af ret hurtigt... snart 7... så ser det da vældigt sødt ud, synes jeg.

Siden foto blev taget, har det hele lige fået noget glimmerspray, så det ligner der er glitrende frost på mosset.

Det var vores lille bibliotek der havde "kom og lav din juledekoration", for de borgere der havde lyst :) Så det var delvist (mest) for hyggens skyld... og så havde jeg samtidig en undskyldning for faktisk at få det gjort!! Men dejlig aften, det var det... og jeg fik vafler... uhhhmm ;)


3 kommentarer:

dqpage sagde ...

Det er bestemt ikke for sent.
Vi er heldigvis stadig kun i starten af december - omend tiden går hurtigt.
Og så er det nogle fine og enkle dekorationer du fik lavet :o)
hilsen Mona

Lene sagde ...

hvor er de altså fine. Jeg er også til less is more og alligevel vil jeg gerne kunne lave overvældende juledekorationer?????? Bare de ikke skal stå hjemme hos os???????? I know weird lady ;D
Her hos os er vi også lidt bagud på juleriet. Suk, men det kan jo ikke nytte noget at lade det gå ud over hyggen. I går skar jeg mig i fingeren med patchwork-skæreren, så der skal heller ikke bages pebernødder i dag. ØV jeg ææææælsker pebernødder.

Tina sagde ...

Monaelisabeth; Nej julen løber jo ingen steder ;)

Lene; Ja less is more er godt ;) Men jeg VILLE også gerne lave noget vildt. LENE for søren... du har 4 gange så meget plads som jeg har, bare igang ;) Men hold skarpe genstande langt væk ... Håber du er helet igen ;)

Send en kommentar