Snarlig Jubilæum

fredag den 18. november 2011

WOW lige om lidt - som i næste måned, har jeg 5 års jubilæum på bloggen!! Tænk engang, som tiden bare flyver afsted. Det var Nanna der påpegede det og spurgte om jeg havde set det.

Det havde jeg ikke og blev ærlig talt også lidt overrasket.... FEM år allerede?!

Men det kalder da på noget give-away synes jeg! Så jeg må lige se om jeg kan finde nogen spændende ting at sætte i puljen/puljerne :) Noget skal i hvert fald ske i den kommende måned :)




5 kommentarer:

Lis sagde ...

Flot top du har fået lavet. Me like.

Bliver spændende at se hvad du finder på.
Fem år er også en del år at blogge. Før helt sved på panden. Jeg har blogget i et halvt år og er mere og mere grebet af det, så hvor er jeg mon om 5 år ? Til 10 års jubilæum hos dig.

God week-end til dig.

Kh. Lis

Tina sagde ...

Tak skal du have Lis :) Jamen tiden er seriøst bare fløjet !! Jeg tænker jo ikke over hvor længe jeg blogger, hvor meget eller hvordan :) Jeg hygger bare! Jaaa gør du da nok, så ses vi til en hel og en halvrund! ;) God weekend til dig også!

Sine Smed sagde ...

Hold da op. 5 år! At tiden går stærkt kan jeg kun være enig med dig i. Et stort tillykke med jubilæet!

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Ja også stort tillykke herfra en er jo kun nybegynder

Tina sagde ...

Frk. Smed: Ja FEM år!! Det er helt vildt :) Og tak! (Det er først den 25 december jeg har jubi )

Laj: Taaak :) Jamen pludselig har du blogget længe... bare vent ;)

Send en kommentar