Fuld fart på

tirsdag den 10. maj 2011


Bønnerne jeg såede har fuuuld fart på :) Igår da jeg kiggede til dem, kunne man kun lige ane lidt grønt nede i jorden. Så overraskelsen var lidt stor da jeg kiggede til dem idag. BAFF sagde det lige og jorden er nærmest skudt til side.... og en masse bønner stikker nu næsen op over jorden.

Men nu står jeg så og mangler nogen bambusstænger, inden jeg smider dem udendørs i deres krukker. Anyone?? Har i en bambus busk stående?  :)


Dagen idag bød også på en tur på glasværkstedet. Så nu har jeg fået mine sommerfugle med hjem og de hænger allerede på terrassen :) Og 3 nye ligger i ovnen, til næste gang.

Jeg elsker de der bobler altså!! Der er så meget spil i det. Og den dybblå farve er lækker.


Og endelig blev min skål også færdig :) Det er ikke hver gang der er nok til at fylde en ovn, på en given temperatur. Men nu var der nok.

Jeg elsker den lethed der er i den skål og det spil lyset laver i den. Jeg var ellers lidt spændt på dette projekt, om det ville virke, men det ser ud til at gå fint :) Det skal prøves igen... og næste gang med lidt mindre varme, så man bedre kan se strukturen af alle de små stænger det er lavet af.


Så dagen har været en dag med fuld fart på, både for bønnerne og mig :) Dejligt!



10 kommentarer:

Unknown sagde ...

hvis du ikke får nogen kan de købes i netto, 1 m lange, 18 stk for en tyver:)

Tina sagde ...

Sonja: Okay det skal jeg lige prøve at se, når jeg kommer i nærheden af en Netto :) forhåbentlig snart, med den hastighed de gror med !!

garn og glas sagde ...

Seje sommerfugle - og flot skål !
Er skålen også floatglas ?

Jeg har skrevet det før; men jeg er dybt imponeret og dine fotos - og din måde at "se" motiverne på.

Julie sagde ...

Hvor er de fantastiske de sommerfugle ;0)
Har du selv glasværksted?

Tina sagde ...

Tak skal du have :) Nej skålen er vinduesglas. Jeg eksperimenterer næsten altid først i vinduesglas :)

Tina sagde ...

Hej Julie :) Tusind tak :) Nej desværre, men nøøj hvor ville jeg gerne have det!

Tineke sagde ...

Hvor ér de bare SÅ flotte, dine sommerfugler, elsker, elsker, elsker dem! Farvespillet, boblerne, udførelse, og havde jeg sagt at jeg elsker dem, wauw siger jeg bare.

Tina sagde ...

Tak søde Tineke :) Nu rødmer jeg jo helt!!

Pia´s Hverdag sagde ...

rigtig fin skål, synes jeg ...

Jane sagde ...

Hvor er du altså bare dygtig Tina. Det er vildt flot det du laver. Du burde ha´ dit eget værksted og en lille butik.

Send en kommentar