New Moon

lørdag den 21. november 2009

Jeg har lige været til præmiere på Twillight sagaens anden del: New Moon!! Så absolut en god film i mine øjne :)

Det er jo som det altid er, når en bog filmatiseres.... knap så mange detaljer som i bogen. Masser af tanker osv. der er udeladt. Men filmen er så absolut seværdig!

Jeg hørte blandede meninger på vej ud af biffen. Nogen var vist lidt skuffede over slutningen. Men hallooooo.... sådan slutter bogen jo også ;)
Så hvorfor i alverden skulle filmen så slutte anderledes.... den er jo kun en del ud af en længere saga.

Uden at tøve kan jeg sige at jeg glæder mig meget til næsten film og er lidt træt af der kommer til at gå så lang tid ;)

Nu vil jeg jo ikke skrive en masse meninger om diverse ting i filmen, hvis nu nogen ikke har læst bøgerne og gerne vil ind og se filmen. Men jeg synes de er kommet rigtigt godt fra "skildringen" af Jacob Black i denne film... meget interessant ;)

Og så er jeg jo altså lidt vild med hende Alice. Hun er altså noget for sig ;)

Har du ikke set den, så se den! Har du ikke læst den? Så synes jeg bestemt også DET var en god idé. Selv er jeg igang med 3. bog i serien på fire.

Hov og så skal jeg jo snart ind og se 3. film i Millenium Triologien: Luftkastellet der blev sprængt.
Nogen der vil med? ;)


Godnat til dig derude :)

3 kommentarer:

dk.lin sagde ...

Ih, er du ogsaa twilight-fan jubiii. Jeg skal se new moon naeste week-end. Har laest alle fire boeger, og synes helt klart at to'eren er den bedste.
Millenium filmene (2 og 3) venter vi paa med laegsel. Det er kun 1eren der er udkommet hernede hos os.

Tina sagde ...

Hej Lin, jaaaa jeg elsker twilight :) 2'eren er bestemt spændende :) Men 3'eren som jeg er igang med er heller ikke dårlig :)
Okay vi skal igang med den sidste i Millenium serien nu her. Den starter i biffen nu her inden ret længe :)

Anonym sagde ...

Uha - også stor T-fan her - selvom man ikke længere går under betegnelsen teenager :-). Så filmen i fredags - synes den var supergod. Glæder mig til at se Rosalies forvandling - at hun bliver mere fremtrædende, især i sidste bog. Alice er også min favorit :-)...

Send en kommentar