Uhmmmm

mandag den 31. august 2009

Uhmmm mine forældre har lige været i Frankrig på ferie :) Med sig hjem bragte de, på bestilling, en masse Anis saft.

De har denne gang 3 forskellige slags med hjem :) De to slags til venstre kender jeg. Men den yderst til højre er ny.

UHA jeg er fuldstændig forfalden til det saft :) De andre år har de haft et par flasker med hjem. Men så har jeg gået og sparet og sparet i løbet af året, for at det ikke skulle slippe op. Så i år har jeg bestilt noget xtra med hjem ;)

Det er da også for dårligt vi ikke kan købe det i DK mere. Det kunne man nemlig engang.... i de der metal flasker yderst til venstre !

2 kommentarer:

Bettina sagde ...

Hm, jeg synes bestemt, jeg har set nogle sirop-flasker (den type jeg kender, er høje, helt cylindriske, metalflasker) på brandudsalg i vores SuperBrugsen for ikke så længe siden. Havde aldrig tænkt på, om de ikke fandtes længere, for de var så dyre i min barndom, at dem havde man kun en enkelt af en sjælden gang i mellem, hvis man fandt dem nedsat. *S*

Tina sagde ...

Bettina: Aaaiii du må endelig sige hvis du ser dem igen... for jeg har ikke set dem siden, nogen steder, herhjemme :)
Ja de var nemlig dyre dengang!!
Men i Frankrig koster de 15 kr for en flaske... Det er sådan okay..

Send en kommentar