Det ligger der stadig

lørdag den 14. februar 2009

Sneen altså. Den ligger stadig hvid og fin. Derfor, måtte jeg bare ud og trave igen idag. Trods et hulens ømt lår, kunne jeg ikke bare sidde hjemme og kigge, på det flotte solskin.

Igen idag, mødte jeg svanerne. Der flyver en flok, frem og tilbage mellem to områder her i byen. Og jeg har været heldig at møde dem, to dage i træk nu.

Denne gang, var jeg nu bare lidt uheldig, at stå under en allé af træer. Men fangede da det meste af de to her, mellem grenene.

Man kunne godt mærke, at solen havde meget magt idag. Fra grenene dryppede vand og store sneflager. Men der var stadig frostvejr, så sneen knirkede så bekendt, under støvlerne. UH hvor jeg elsker lyden, af knirkende sne!

Og jeg har slet ikke tal på alle de gange jeg måtte stoppe op og kigge på isfigurer, der hænger så flot draperet under grene og blade :)

Underligt nok, følte jeg slet ikke, der var koldt idag. Solen bagte og gav humøret, et kæmpe boost.

Selv på kælkebakken, var det tydeligt!! Den bugnede af børn. Og et forældrepar, tilbød mig endda en tur på deres slæde ;) Jeg takkede dog nej.... hvilket jeg i skrivende stund fortryder!!!! ;)

1 kommentar:

kragholm sagde ...

dit billede med svanerne er da stort set perfekt :-) jeg er vild med at de ikke bare er på en blå himmel. grenene har en fantastik effekt. specielt svanen til højre er da perfekt placeret. og man kan vel ikke forvente at den anden fattede at det ville klæde den at holde den ene vinge helt fri af grenene :-D rigtig dejligt billede. som de andre

Send en kommentar