Hjemme igen

onsdag den 8. august 2007


Så er Nanna igen hjemme fra Lyngsbo lejr! Som altid, fik jeg en glad pige hjem, der allerede glæder sig til næste Lyngsbo Lejr! :)

Det er altid en succes og hun får altid nye søde venner!

Hvert år, laver de også en del kreative ting dernede. Og i år kom Nanna hjem med disse fyrfads-skjulere til mig :)(der skal findes andre små glas at stille indeni, istedet for dem jeg lige har lånt til foto... med køer på ;) ) Åh hun ved hvor glad jeg er for musselmalede ting. Alt mit køkkenservice er musselmalet, selv en musselmalet bordlampe står derude!

Nanna du er dejlig... tak!!! :)

4 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Fantastisk flotte !! Sikke en kreativ ung dame ... det har hun da ikke fra fremmed ;o)

Brogaard sagde ...

Ja, det er altid dejligt at få ungerne hjem igen, der er altid en masse de lige skal fortælle :o) Dejligt med en lille hjemmelavet gave ;o)
Hav en god dag.
Kh Fru Brogaard.

Anita Lundkvist sagde ...

Fine lyseskjulere - sikke en sød datter, der begaver sin mor med så fine ting :)

Tina sagde ...

Jaaah jeg vil tillade mig at sige, at jeg har verden dejligeste tøz ;);)

Send en kommentar